På Faaborg Havn er beredskabet i top, selvom sommervarmen har ramt byen. Falck Faaborg understreger på Facebook, at selv i rolige tider er de klar til at rykke ud, hvis der skulle opstå behov for assistance.
Ifølge deres opslag har der været en stille periode med få hændelser, men mandskabet er fortsat opmærksomt, så borgerne kan nyde sommeren trygt. De ansatte, som ikke er på vagt, kan dog tillade sig at nyde muligheden for at hoppe i havnebadet eller spise en blød is i skyggen.
Falck Faaborg sender med deres opslag en varm sommerhilsen til borgere og besøgende i området.
Kilde: Falck Faaborg 2505