Faaborg Gymnasium fejrer årets første student med festlighed

dato

Faaborg Gymnasium kunne i fredags fejre den første student i årets studenteruge med stor glæde og festivitas. Gymnasiet lagde ud med en festlig stemning med mange glade ansigter.

Aktiviteterne fortsætter i de kommende dage med flere elever, der står klar til at modtage den eftertragtede studenterhue. Tirsdag og onsdag forventes flere elever at blive studenter, hvilket skaber spænding og glæde på skolen. Faaborg Gymnasium ser frem til at fejre dem alle med den sædvanlige danske tradition.