10 roere fra Faaborg Roklub tog på en sommerudflugt omkring Avernakø, hvor de nød en dag på vandet under skiftende skyer og solskin.
Turen bød på flere naturskønne stop undervejs, heriblandt Revkrogen, hvor deltagerne fik serveret Bentes populære boller. Efter en del roning i bølger omkring øen, gjorde de ophold i Avernakø havn til frokostpause.
Arrangementet blev rost for sin effektive gennemførelse, og deltagerne vendte tilbage til tiden takket være arrangørernes indsats. Foto og opslag blev delt af Mette W. K. på Facebook.
Kilde: Faaborg Roklub