Solen skinnede fra en klar himmel, da HF & VUC FYN Faaborg i går afholdt deres translokation for årets dimittender.
De gladeste smil og stolte øjeblikke fyldte dagen, hvor både HF studenter og deltagere fra den pædagogiske HF-fagpakke sagde farvel til deres studietid.
Arrangementet blev fejret med stor glæde og varme, både fra sommervejret og de mange fremmødte hjerter, skriver HF & VUC FYN Faaborg på deres Facebook-side. Stort tillykke til alle dimittender!
Kilde: HF & VUC FYN Faaborg