Lager- og logistikassistent søges til Aabo-Ideal i Vester Aaby

dato

Vi søger en dedikeret  lager- og logistikassistent til vores samarbejdspartner Aabo-Ideal i Vester Aaby.
Virksomheden er i gang med implementering af bl.a. LEAN og Kanban, og du får mulighed for at være en aktiv medspiller.   

I tæt samarbejde med to kompetente kolleger, vil du få ansvar for at styre varelageret.

Arbejdsopgaver

Du vil få ansvar for:

  • Sikre overblik samt korrekte lagerniveauer vha. ERP-system
  • Pluk, pak og forsendelse/booking af ordrer 
  • Læsse/losse lastbiler
  • Kanban-pluk til produktionsceller 
  • Ekspedition af produktionsordrer, reservedelsordrer samt reklamationsordrer
  • Indkøb – bestilling og opfølgning i spidsbelastningsperioder
  • Fakturagodkendelse i VDC

Derudover vil du få mulighed for at deltage i projektarbejde med kollegaer fra andre afdelinger. Du vil i spidsbelastningsperioder hjælpe i andre teams som fx varemodtagelsen.


Kvalifikationer og kompetencer

Stillingen kræver, at du har god erfaring med lagerstyring og har oparbejdet en god forståelse for samspillet mellem lager, indkøb og planlægning.

Det er et krav, at du har:

  • Truckcertifikat og erfaringen med truckkørsel
  • Kyndig og fortrolig med gængse it- og ERP-systemer samt Microsoft Office pakken
  • Erfaring med booking af forsendelser, indkøb og WMS-systemer
  • Erfaring med eller interesse for Lean, 5S,  Kanban-styring, standardized work, Housekeeping mv.


Aabo-Ideal bruger ERP-systemerne Visma og Sherlock samt Onlinebooking-portaler til forsendelse.

Som person er det vigtigt, at du arbejder struktureret og målrettet og trives med at optimere processer. Du trives med at have et job, der også er fysisk med løft og mange skridt. Som kollega kendetegner det dig at være imødekommende, positiv og samarbejdsorienteret.

Praktiske oplysninger

Du tilbydes attraktive arbejdsforhold i en succesfuld og sund virksomhed. Stillingen er på fuldtid.

Arbejdstiderne er mandag til torsdag kl. 07:00-15:00, fredag kl. 07:00-14:30 (30 min. selvbetalt pause).

Løn efter overenskomst.

Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Recruiter Elsi T. Termansen.

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Faaborg-Midtfyn Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Temp-Team A/S - Odense, Rosenbæk Torv, 5000 Odense C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146200

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet