BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Alsidig PA til international virksomhed
Virksomheden
SKAKO-koncernen er børsnoteret på NASDAQ OMX Copenhagen A/S og arbejder inden for to forretningsområder: Udvikling og levering af blandeudstyr til fremstilling af beton samt vibrationsudstyr til industri. Kernekompetencer og knowhow inden for design, projektstyring, salg og service anvendes på de primære markeder for salg og service af komponenter, anlæg og komplette løsninger. SKAKO har omkring 200 ansatte, hvoraf godt halvdelen er ansat i koncernens danske selskaber.
Virksomhedens hovedkontor ligger i Faaborg med egne selskaber i Danmark, Frankrig, Spanien, Tyskland, England og USA.
Med en mangeårig, gennemprøvet produktportefølje i bagagen er SKAKO Concrete på en spændende, strategisk og perspektivrig rejse med flere igangværende og nye udviklingsprojekter, anlæg og kunder i ind- og udland. Samtidig er virksomheden i gang med den grønne omstilling til bæredygtige løsninger til gavn for klimaet
SKAKO Concrete er en udpræget knowhow- og teknologibaseret virksomhed med kundeservice, produktudvikling og medarbejdertrivsel i fokus. Vi bestræber os på at sætte dagsordenen i et krævende marked inden for industrielle betonblandeanlæg med en udviklingsorienteret og markedstilpasset tilgang over hele verden.
Læs mere på www.skako.com
Stillingen
Som PA byder en almindelig arbejdsdag på lidt af hvert. Hvis du trives med variation i arbejdsopgaverne samt med masser af kontakt til kolleger hver dag, og du samtidig er god til at holde overblik, skabe struktur og ”få ting til at ske” – så vil du elske dette job.
Du bliver hele SKAKO Concretes ”go to”-person – hvis andre ikke ved det, så gør du. Samtidig bliver du en vigtig sparringspartner for kollegaer og ledelse, og du får stor indflydelse på beslutninger om stort og småt.
Du kommer til at referere til SKAKO Concretes administrerende direktør.
Opgaver og ansvar:
- Opdatere og vedligeholde SKAKO’s intranet
- Oversættelse og korrekturlæsning på dansk og engelsk (og også gerne på tysk og fransk, hvis du har kompetencerne til det)
- Ansøgning om og vedligeholdelse af patent og varemærker
- Assistance i forbindelse med ESG og den grønne omstilling
- HR-opgaver – læs mere længere nede i stillingsopslaget
- Kontakt til eksterne samarbejdspartnere/leverandører
- Tæt samarbejde og løbende sparring med salgs- og kommunikationsafdelingen
- Booke og koordinere møder
- Daglig assistance til kolleger med alt mellem himmel og jord
- Øvrige praktiske ad-hoc opgaver
Stillingen indebærer desuden en del HR-relaterede opgaver, bl.a.:
- Offentliggørelse af jobopslag, herunder samarbejde med Jobindex og andre jobtjenester
- Tage imod jobansøgninger
- Diverse praktiske opgaver i forbindelse med on- og off boarding
- Ansættelseskontrakter, herunder sikre at der er indsamlet stamdata på medarbejderne
- Talentprogram og velkomstpakke
- MUS-proces
- GDPR
- Personalehåndbog
- Koordinering af efteruddannelser og kurser
Kandidaten
Det er vigtigt, at det falder dig naturligt at være en ”go to”-person i organisationen, og at du trives med at blive kontaktet af mange af dine kolleger hver dag. Samtidig med at du altid møder dine kolleger med et smil – også på ubelejlige tidspunkter - skal du være i stand til at holde overblikket over dine opgaver, prioritere og sikre, at alting bliver løst til tiden.
Den ideelle kandidat er/har:
- Solid erfaring fra et lignende job og med de ovennævnte opgaver
- Stærk i skrift og tale – dansk og engelsk (og gerne tysk/fransk, men det er ikke et krav)
- Erfaren bruger af MS Office-pakken og andre it-systemer
- Struktureret og kan holde mange bolde i luften på én gang
- Kvalitetsbevidst og sikrer færrest muligt fejl
- Initiativrig og proaktiv – kan lide at ”være hands-on” – også når det gælder lavpraktiske opgaver
- Empatisk og bidrager til et positivt arbejdsmiljø med højt serviceniveau
Virksomheden tilbyder
Vi glæder os til at byde dig velkommen til en spændende og fremtidsorienteret virksomhed med en mangeårig historik og gode, dygtige kolleger. Vi har en flad ledelsesstruktur og et behageligt arbejdsmiljø, som er præget af humor, ordentlighed og imødekommende kolleger.
Øvrige forhold:
- Vi tilbyder en attraktiv stilling i et internationalt miljø
- Du får en stor berøringsflade i en flad og uformel organisation med korte beslutningsveje
- Vi har en aktiv personaleforening med mange gode arrangementer hen over året
- Der tilbydes en konkurrencedygtig fast gage, der matcher dine kompetencer og erfaringer, fritvalgskonto, pensionsordning, sundhedsforsikring, mobiltlf., IT-pakke
Ansøgning
Vedr. beskyttelse af persondata (GPDR)
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender i forbindelse med din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor på linket.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Faaborg-Midtfyn Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952741